Regulamin

Regulamin sklepu GRAFT

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO GRAFT.PL

Sprzedawca – firma GRAFT Sp. z o.o.,

adres siedziby: 36-062 Zaczernie, Zaczernie 110,

adres do doręczeń: 35-205 Rzeszów, ul. Warszawska 5/7,

NIP: 5170424026, REGON: 521518995, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS:0000961553, adres poczty elektronicznej: biuro@graft.pl, tel. 178524944.

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,
której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

1. Celem działania sklepu jest sprzedaż hurtowa i detaliczna trofeów sportowych oraz usług personalizacji. Sklep prowadzi sprzedaż drogą wysyłkową i stacjonarną.

2. Przy transakcjach zawieranych na odległość w sklepie internetowym graft.pl jest zastosowana Ustawa o prawach konsumenta.

3. Okres na jaki umowa zostaje zawarta: Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą   wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Klienta.

4. Każde zamówienie jest potwierdzane drogą elektroniczną. W przypadku braku potwierdzenia w ciągu 24 godzin prosimy o kontakt telefoniczny.

5. Zamówienia są przyjmowane po wypełnieniu odpowiednich formularzy. W przypadku braku wymaganych danych zamówienie zostaje anulowane.

6. Składając zamówienie w sklepie internetowym, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów realizacji zamówienia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, brak zgody na ich przetwarzanie może uniemożliwić zrealizowanie zamówienia.

7. Przekazane dane osobowe, jak imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu, adres e-mail przetwarzane będą w celu realizacji zamówienia a zwłaszcza w celu potwierdzenia zamówienia oraz dostawy towaru.

8. Dane osobowe chronione i zabezpieczone są zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa w szczególności ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

9. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto zawierającymi 23% podatku VAT i są w złotych polskich.

10. Zmiany w zamówieniach są możliwe tylko w przypadku nie podjęcia przez nas realizacji. Usługa wymagająca wizualizacji po zaakceptowaniu przez Klienta nie podlega zmianom.

11. Sprzedawca zastrzega sobie zmiany cen towarów i wycofywanie produktów ze sprzedaży.

12. Zastrzegamy sobie prawo do nie wykonania zamówienia w przypadku braku dostępności mimo, że jest ona widoczna na sklepie.

13. Czas realizacji zamówienia bez znakowania wynosi 1-3 dni robocze liczony od daty otrzymania wpłaty lub w przypadku wyboru dostawy za pobraniem daty złożenia zamówienia a w przypadku zamówień z usługą personalizacji od daty zatwierdzenia wizualizacji (projektu). Czas realizacji może się wydłużyć
do 5 dni roboczych jeśli zamówiony towar jest z usługą personalizacji i jest w większej ilości.

14. Przesyłki należy otwierać w obecności kuriera a w razie uszkodzeń sporządzić stosowną notatkę. Za towar uszkodzony w czasie transportu nie ponosimy odpowiedzialności.

15. Za zakupy w naszym sklepie Klient może zapłacić w następujący sposób:
   - płatność gotówkowa
   - płatność za pobraniem
W przypadku nie odebrania przesyłki klient zostanie obciążony kosztami przesyłki i poniesie koszty za towar połączony z usługą który nie nadaje się do dalszej sprzedaży.
   - płatność przelewem bankowym (przedpłata lub odroczony termin płatności)
   - płatność za pośrednictwem systemu płatności elektronicznej Przelewy24

16. Klient zobowiązany jest do:
   - korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
   - wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
   - nie dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

17. Własność intelektualna
   - wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.graft.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością www.graft.pl. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wyrządzoną szkodę, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.graft.pl, bez zgody Sprzedającego.
   - Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.graft.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Sprzedawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilno-prawną oraz karną.
   - graft.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenie praw osób trzecich (w tym praw autorskich i praw własności przemysłowej, np. do znaku towarowego) wskutek realizacji Zamówienia zgodnie z projektem przedłożonym przez Klienta

18. Odstąpienie od umowy sprzedaży/zwroty produktów
   - klient ma prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy.
   - prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, spersonalizowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
   - aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie
przesłanym pocztą na adres: GRAFT, ul.Warszawska 5/7, 35-205 Rzeszów lub pocztą elektroniczną na adres email Sprzedawcy: sklep@graft.pl
   - z opisanego wyżej uprawnienia do zwrotu nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą.
   - w przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta
sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
   - Sprzedawca zwraca Kupującemu dokonane przez niego płatności przy użyciu takiego samego sposobu
zapłaty, jakiego użył klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami.
   - Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy.
   - Klient powinien odesłać rzecz wraz z formularzem zwrotu do Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
   - Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
   - sklep nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem.
   - adres do zwrotów, to: GRAFT, ul.Warszawska 5/7, 35-205 Rzeszów

19. Warunki reklamacji towarów
   - w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy. W przesłanej wiadomości prosimy sprecyzować niezgodność, bądź określić rodzaj wady.
Proszę, także załączyć kilka zdjęć rzeczy na podstawie których będziemy mogli Państwu zaproponować korzystne rozwiązanie sytuacji. Na powyższego maila otrzymają Państwo odpowiedź w przeciągu 24h od momentu jego otrzymania.
   - w niektórych sytuacjach podstawą przyjęcia reklamacji jest przysłanie reklamowanego towaru z dołączonym potwierdzeniem zakupu.
   - potwierdzenie zakupu stanowi paragon fiskalny, faktura VAT, wydruk e-maila potwierdzającego złożenia zamówienie w sklepie lub jakikolwiek inny dokument potwierdzający dokonanie transakcji (np. wydruk potwierdzenia przelewu z banku).
   - reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania wiadomości z reklamacją lub 14 dni od dostarczenia uszkodzonego towaru na adres firmy.
   - w przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy i zostanie odesłany na koszt Sprzedawcy na adres Klienta.
   - gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy, Sklep zwróci Klientowi pełną sumę za wadliwy towar, wraz z dodatkowymi poniesionymi kosztami wysyłki, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

20. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego oraz przepisy o ochronie niektórych praw Konsumentów.